sâmbătă, februarie 09, 2013

E pentru mine?

Anul acesta am luat o hotarare: voi avea mult mai multa grija de mine, atat fizic cat si psihic.

De psihic deja m-am ocupat :), primul proiect terminat la andrele anul acesta a fost PENTRU MINE.  Mi-am impletit o vesta pentru a o purta la servici. O fi ea cam sobra asa cum e (neagra), dar cu o camasuta colorata sau alba merge de minune. In plus e lunguta si tine atat de cald la spate.
Si citind blogul Mihaelei D am aflat ca e bine sa-ti asterni planurile in scris, poate asa se vor materializa mai usor, in sesnsul ca ai o motivatie in  plus sa te tii de ele. La sfarsitul acestui an voi face un bilant si vom vedea daca are efect acest lucru si la mine.


Iata si lucrurile ce mi le-as dori pentru  mine: toate 3 sau macar doua din ele.


5 comentarii:

  1. Vesta e foarte, foarte frumoasa. Si mie mi-ar placea una.
    Pardesiul gri (sau ce o fi) e nemaipomenit de frumos si el.
    Spor la treaba in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc frumos, Valentina, pentru menţionare şi pentru că ne citeşti! O să vedem într-adevăr la sfârşitul anului, cât de mult ne ajută. Eu sper în continuare, că da. Vesta este foarte drăguţă şi când te simţi bine într-un lucru făcut de mâinile tale, cred că ai un sentiment extraordinar. Şi celelate alegeri arată super. Ar fi chiar păcat să nu le faci, la câr eşti de îndemânatecă. Spor la treabă! Eu cred că măcar două, dacă nu toate, le poţi face.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum merge treaba, la frumuseţile de mai sus, Valentina? Venisem să te rog să treci pe la mine, pentru o provocare. Dacă poţi, ai chef şi îţi place. Duminică plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos, Ella! Pardesiul e pe primul loc pentru mine, cu el mi-as dori sa incep.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mihaela, cu placere! :) Iti citesc blogul, doar cu scrisul e mai greu.

    Am vazut provocarea si mi-ar placea sa particip, dar nu asa, pe fuga. Promit ca atunci cand voi fi putin mai libera, o voi face.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...