miercuri, octombrie 09, 2013

Explicatii pentru botoseii limonada



M-am bucurat ca v-au placut botoseii lucrati de mine. Eu ador sa-i lucrez. Iata cum a iesit prima mea pereche lucrata ca proba.
 

 Modelul e o combinatie intre tricotat si crosetat, dar cum eu nu ma pricep la crosetat, am adaptat la andrele ca sa-mi iasa. Pentru voi pun explicatiile din modelul original.
http://www.liveinternet.ru/users/3953262/post260798391/

 In primul rand lucrati o talpita cu croseta dupa schema de mai jos. Asta nu stiu s-o traduc, dar sunt sigura ca va descurcati voi.


Apoi incepand din mijlocul calcaiului scoateti picioruse chiar de pe marginea talpitei si lucrati 2-3 randuri de picioruse scurte (din acelea fara a lua fir pe croseta).  Acum impartiti lucrul in doua parti  (fata si spatele botoselului) pe care le veti lucra cu andrelele.

Pentru fata ridicati ochiuri din fiecare piciorus si lucrati model cu 5ochiuri pe fata, unul dos tot randul.  Faceti 4 randuri cu acest model, iar pe al cincilea diminuati cele 5 ochiuri facand scazaturi de o parte si de alta a ochiurilor pe fata (astfel, veti avea pe urmatorul rand 3 fata, unul pe dos). Apoi iar lucrati 4 randuri fara scazaturi, iar pe al cincilea din cele 3 ochiuri faceti unul. Lucrati inca 4 randuri fara scazaturi, iar pe urmatorul luati cate 2 impreuna pana la capat. 
Va raman cateva ochiuri pe care le lucrati inca 8 cm aproximativ. Incheiati ochiurile, indoiti si coaseti.  Partea din fata e deja gata, iar acum veti trece la cea din spate.

Pentru partea din spate a botoselului ridicati ochiuri din cealalta jumatate si lucrati cateva randuri numai pe dos pana ajungeti la inaltimea partii din fata. Apoi veti adauga ochiuri pentru bareta si lucrati iar cateva randuri (astea se pot face si cu croseta).

Nu uitati de butoniera pentru nasturel! La celalalt botosel lucrati in oglinda bareta.


La final coaseti cele doua parti pe o portiune de 1,5-2 cm.Gata botoselul. Mai e nevoie sa faceti inca unul la fel si va puteti lauda cu ei!


Nu uitati sa lasati un link ca sa-i pot admira si eu!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...