duminică, decembrie 20, 2015

Fratiorul mai mic

         Am reusit sa fac "un fratior" mai mic pentru hanoracul verde ce vi l-am prezentat la inceputul anului. Cel terminat acum se va potrivi unui copilas de 3-6 luni, iar masuratorile le am chiar de la mamica bebelusului (deci a fost doar o semi-surpriza).

          Am facut cateva mici schimbari pentru a-l putea adapta la marimea mai mica. Am schimbat torsada centrala cu una pe un numar mai mic de ochiuri, gluga am incheiat-o cu o cusatura invizibila (care la mine a ramas vizbila :) totusi). N-am mai folosit-o demult si am uitat cum se face. 
De data asta am lucrat fata si spatele impreuna, dar din cauza acestui lucru am umplut o foaie intreaga cu recalcularea amplasamentului torsadelor pana rezultatul final a fost multumitor.

























Cea mai reusita parte a fost banda pentru nasturi, dar si cea pentru butoniere. A fost usor sa culeg ochiurile, iar lungimea s-a potrivit la fix.
Am folosit andrele de 3 mm si acelasi fir cu lana in compozitie. Abia astept sa vad cum se aseaza pe micul destinatar, e un baietel dulce-dulce si vesel foc! 
Ne vedem in curand! O saptamana cu spor in toate va doresc! 


6 comentarii:

  1. O minunatie, Valentina, dar tu ne-ai cam invatat cu asa ceva, aproape ca nu mai e o surpriza, insa de fiecare data ne bucuri ochii cu ele. Multumim pentru desfatare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce minune! Perfectiunea se ascunde in andrelele tale. Multumesc ca sadesti in mine dorinta de a tricota mai mult si mai bine!
    Este superb hanoracul! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Superb, ca de obicei. Iar cusatura aia de care povestesti nu se vede (cel putin in poze).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Ioana. E adevarat ca in poze nu se cunoaste caci blitul a ascuns greseala. Oare cum am putut uita atat de repede o tehnica invatata destul de usor?

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...