duminică, februarie 21, 2016

Sosete deghizate in manusi

....sau cum am transformat un model de sosete in manusi tricotate.





 Initial incepusem sosetele, lucrasem deja 7-8 cm din ele. In timpul probei, pentru a observa mai bine modelul torsadei, le-am tras pe incheietura mainii si pe loc am schimbat destinatia lucrului.







Pentru suprafata palmei am  ales un model simplu, dar am pastrat acele dungi verticale care dau un plus de elasticitate manusilor, in timp ce pe partea opusa am continuat cu modelul original. Am facut inmultiri pentru degetul mare, iar apoi am mers drept pana la nivelul degetului mic cand am inceput sa scad pentru a-i da forma specifica. 
Am folosit andrele de 2,5 mm si au intrat cam 60 g de fir.  Firul se numeste Superba Chinée si are o culoare gri-crem-alb minunata care imi aminteste de pietrele din albia raului langa care care am facut un popas cand am fost pe Transfagarasan.
Tocmai de aceea pe ravelry proiectul meu e denumit Rocky River.







Modelul sosetelor il puteti descarca gratis de AICI.



2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Nu chiar! :)) Acum cateva zile am dat peste niste manusi exact la fel pe ravelry, cuprinzand si explicatiile de rigoare.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...