vineri, august 19, 2016

Bucurii

Azi incerc sa pun punct vacantei blogului, dar parca nu-mi gasesc cuvintele. Se vede ca a fost o pauza lunga, poate mult prea lunga. In ultimul perioada s-au adunat multe momente frumoase, mici bucurii pe care vreau sa le impartasesc cu voi.

          Primul lucru pe care vreau sa vi-l spun e ca am primit patternul (explicatii scrise) acestei frumoase jachetele. Mi l-a daruit creatoarea ei, Ewelina Murach. M-a incantat faptul  ca are o constructie neobisnuita, e ceva cu totul diferit fata de ce am lucrat eu pana acum.Ma incurca putin faptul ca trebuie folosite andrele de 3,5 si 4 mm (nu am fire care sa corespunda, dar orice prilej e bun pentru cumpararea de fire noi, nu-i asa?). 



Alta bucurie a fost premiul castigat la concursul lunar de sosete. A fost pentru prima data cand am primit ceva printr-o tragere la sorti. E o gentuta (project bag cum o numesc ei) in care se tin proiectele in lucru. E foarte frumos lucrata , materialul e de foarte buna calitate si incap in ea 2 proiecte. Oitele acelea sunt incredibil de dragalase!

O alta surpriza a fost armata de ursuleti-nasturei primita de la vara mea. Imi plac atat de tare culorile alese de ea, inspiratia mea a prins aripi! Cred ca e cea mai frumoasa surpriza adusa de cineva din strainatate. 

Ar mai fi un lucru pe care mi-as dori sa vi-l pot arata, dar deocamdata astept acceptul cuiva, asa ca las pe alta data.  
Va anunt ca de acum va voi bombarda cu postari, am multe lucruri terminate, dar voi incepe cu puloverasul cu trandafiri (pentru care multa lume si-a exprimat nerabdarea sa-l vada finalizat).  

Pe curand dragele mele cititoare!

4 comentarii:

  1. Te inteleg perfect, draga mea. Si eu am avut o vacanta destul de lunga si o pauza si mai lunga de blog.
    Imi place mult jacheta verde. Sunt convinsa ca tu vei face minuni.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Loredana! Ma simt mai bine stiind ca nu sunt singura. Chiar acum caut firul potrivit pentru jacheta verde, in curand o voi incepe.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...