duminică, februarie 04, 2018

Proiectele lunii ianuarie, darul de Wollmeise si o cerere de idei

         Incep aceasta postare prin a va multumi pentru toate gandurile bune, incurajarile din comentarii si pentru faptul ca sunteti aici. Pentru mine conteaza enorm, chiar daca nu intotdeauna reusesc sa raspund la timp sau sa scriu pe cat de des as vrea.

         Imi e drag sa vad ca sunteti interesate de a tricota si m-am gandit ca poate ar fi de folos sa fac o rubrica cu sfaturi utile sau video cu diferite tehnici ce mi-au fost mie de folos. Poate ca unele v-ar face viata mult mai usoara si nu ar mai fi nevoie de a desface de mai multe ori sau chiar a renunta la lucrul respectiv. E doar o idee...

          Ieri dimineata, mergand sa rezolv cateva treburi in oras am dat cu ochii de o curte plina de ghiocei! Nu-mi amintesc sa mai fi vazut la inceputul lunii februarie o astfel de imagine. Oare sa vina primavara atat de devreme? Cu doar o saptamana inainte era iarna!



La mine iarna are un efect bun asupra tricotatului, atunci am parca mai multa inspiratie. Lucrez la un hanorac in doua culori. Prima varianta a fost cu fondul bleu si model alb.
            Dar parca ceva ma impiedica sa lucrez, nu aveam tragere de inima sa continui. Asa ca am schimbat, am facut fondul alb si am lucrat modelele cu bleu.
Pisoiul m-a ajutat si el, pe ce model punea labuta pe acela il lucram in continuare.
         
             Totodata continui cu hexagoanele mele pufoase  sperand ca pana la sfarsitul anului sa ma aleg cu o salteluta moale si colorata pe care sa stau atunci cand lucrez. Un hexagon din acesta imi ia putin mai mult de o ora de lucru si foloseste 5 grame de fir. Poate ca nu e cea mai eficienta metoda de a avea o salteluta, dar cu siguranta  e un lucru care ajuta la eliberarea stresului. Acum pot sa incerc toate combinatiile ce imi vin in cap si in fiecare zi lucrez cu alte culori, ceea ce e o bucurie pentru mine. 


       Am probat ideea Ancai de a combina verde cu portocaliu, dar si ideea fostei mele colege de a pune laolalta verde militar cu roz. Am descoperit ca portocaliul merge bine cu albastrul si griul. 
        
       Va spuneam intr-o postare ca am primit ca premiu la o provocare un fir foarte frumos si mi-ar placea sa-l vad lucrat anul acesta. Cei de la Wollmeise au ales culoarea , pentru mine ar fi fost extrem de greu sa ma decid. Alaturi de fir mai este un centimetru de croitorie retractabil (imi doream de mult asa ceva) si o sticluta cu detergent special pentru lana.
M-am ales cu un fir in culori de toamna, dar pe care inca nu m-am decis la ce sa-l folosesc. Adica am doua idei: ori niste sosete, ori o salopeta de bebe. Voi catre ce inclinati?


          Salopeta e lucrata chiar cu acest tip de fir, modelul e gratis se numeste Pepita si il puteti descarca de aici.  Salopeta lucrata pentru darul de blog este inspirata tot de aici.
 Va multumesc pentru vizita si va doresc o saptamana cu spor in toate!
Cu drag,

14 comentarii:

  1. da, şi eu zic că să fie salopeta de bebe !
    sinceră să fiu este prima oară când descopăr - prin fotografia postată de tine - că se pot planta atâţia ghiocei !!!
    da, vremea este ciudată...
    îţi doresc mult spor în ceea ce vrei să realizezi !
    pupic !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Prietena japoneza! Deci inca un vot pt salopeta.

      Ștergere
  2. Ghioceii mi-au inflorit si mie. Pe blogul meu am un obicei: postez in fiecare an poze cu ghioceii infloriti. Ai dreptate, anul asta e cel mai devreme. (https://taceriferecate.blogspot.ro/search/label/ghiocei)
    Cat despre firul acela, ar merge cred si o jachetica pentru o fetita cocheta.
    Am admirat si hainutele pentru papusa, dar n-am comentat acolo, caci nu vreau sa ma intind mai mult decat mi-e plapuma cu darurile castigate :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tocmai ce vin de pe blogul tau. Ce-mi place traditia asta a ta, e foarte interesant de urmarit perioada de inflorire in fiecare an a ghioceilor.

      Cred ca ar iesi o jachetica din firul primit, dar eu vreau sa "scap" de el pana la ultima bucatica si voi opta pentru ceva la care sa-l pot folosi pe tot o data. Multumesc de idee.

      Ștergere
  3. Jacheta, salopeta....sunt sigura ca orice vei tricota,va iesi minunat.Ce multi ghiocei si ce ciudatica este vremea....mi-ar placea daca ai avea o astfel de rubrica pe blog, eu nu ma prea pricep la tricotat asa ca orice sfat ar fi tare bine primit.Spor in toate!

    RăspundețiȘtergere
  4. Salopeta zic si eu.desi ar merge si o caciulita sau un sal. Ghiocei sunt si la Cluj.Se pare ca sunt grabiti anul acesta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite ca la sal nu m-am gandit si chiar e o idee buna. Firul e foarte moale si ar fi placut de purtat la gat. Multumesc Andreea!

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Multumesc Irina! Sa stii ca parca ma tenteaza un sal, mai ales ca acum cateva zile am salvat un model foarte potrivit pentru fire de acest gen.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...