miercuri, noiembrie 22, 2017

In culori de toamna


Bine v-am regasit dragile mele cititoare! Am lipsit mult timp, am uitat chiar si parola pentru blog. Azi am recuperat-o. Noroc cu prietena mea care ma mai intreaba din cand in cand cand voi scrie o postare noua si i-am promis ca va fi saptamana aceasta.
                         Am avut o toamna in culori superbe, pe oriunde aveam treaba luam si aparatul de fotografiat cu mine. Floricelele din prima fotografie au fost imortalizate duminica , am observat ca cele care cresc pe langa pietre nu au fost atinse de bruma inca.

Va multumesc tuturor celor care mi-ati lasat comentarii si imi cer scuze ca nu le-am raspuns celor ce m-au rugat sa-i ajut cu detalii despre tricotat. Voi incerca sa fac asta in curand.

Inspirata de nuantele toamnei am lucrat o pereche de manusi de care sunt foarte incantata. Pentru prima data am lucrat cate doua degete simultan si m-am straduit ca si culorile sa se alinieze la fel pe amandoua manusile.


Alt  proiect in lucru e esarfa mea in culori de toamna. Am desfacut inceputul ce vi-l aratasem in jurnalul de septembrie si am adaugat un fir cu ceva nuante de maro. Ce ziceti, arata mai bine asa?
Inca nu stiu daca va fi esarfa sau fata de perna. Pentru oricare din ele e la fel de mult de lucru. tinand cont ca lucrez cu andrele de2 mm. A treia optiune ar fi sa-l transform in fular circular si sa-l captusesc cu polar pe dinauntru.
        In alta ordine de idei,  anul acesta mi-au aparut primele fire de par alb( vreo 3-4), undeva in crestetul capului. Cand ma pieptan intr-un anume fel, se vad! Si sa stiti ca nu m-a intristat acest lucru, ci ma gandesc deja in ce nuanta ma voi vopsi cand va fi nevoie! Ar fi pentru prima data in viata. Voi cum ati ales culoarea la inceput?
        Deja se cam lungeste postarea mea si mai am cateva proiecte terminate ce se potrivesc acestei postari: o pereche de sosete a carui designer e Rich Ensor (v-am mai povestit eu de el cand v-am aratat niste sosete albastre) si o caciulita lucrata dintr-un fir ce l-am cumparat intr-o vacanta acum 9 ani. In sfarsit si-a gasit menirea.



Pisoiul meu care mereu cauta un loc cat mai caldut de cand a venit toamna a adormit cu nasul in patura. Nu s-a trezit nici macar cand l-am fotografiat.

De acum cred ca va veni iarna, diminiteata e o bruma groasa peste toate.


 Ne vedem cu bine la urmatoarea postare, am o colectie de prezentat intr-o anumita culoare, veti vedea tura viitoare! Va pup si va multumesc pentru vizita!


8 comentarii:

  1. bine ai revenit ! minunate lucruri realizezi - felicitări !
    cu vopsitul părului, eu am ales culoarea acaju (Loncolor 5) pentru că am simţit că mi se potriveşte sufleteşte - un picuţ de vulpiţă ! pentru tine, aşa cum simţi culoarea sufleteşte !!!
    şi pe la noi este frig, brumă dimineaţa dar mai pe la prânz a început să apară şi soarele un picuţ mai călduţ !
    pupic ! mult succes în tot ceea ce îţi doreşti să realizezi ! multă sănătate !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pentru aprecieri si urari Prietena japoneza!
      Si pe mine ma tenteaza un acaju, asta a fost prima nuanta la care m-am gandit. Trebuie sa vad si daca mi se potriveste, o sa-i cer parerea doamnei care ma tunde.

      Ștergere
  2. Am mai trecut pe aici zilele trecute, caci ma mananca degetele sa ma apuc de paltonasul cu torsade pe care l-ai postat cu luni in urma. Inca nu am curaj.
    Cand lucrezi cu andrele de 2, nu te descurajezi? Mi se pare ca merge tare greu lucrul cu andrele asa mici, dar e adevarat, la manusi nu vad ce alt numar ai putea folosi. Tie iti ies minunate manusile. Apropo de firul de la manusi, inca mai port sosetele acelea, aproape exclusiv, cam 10 luni pe an :)
    Frumoasa si caciula, faine toate. Poate postezi ceva mai des, ce zici?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristina, in legatura cu paltonasul, am vazut nu demult o versiune mai simpla a lui si parca iar mi-a venit cheful sa-l lucrez. Acum ca s-a mai nascut o fetita in familie, s-ar putea sa am cui face.
      Andrelele de 2 mm sunt preferatele mele (poate si de nevoie caci majoritatea firelor cumpare sunt subtiri), dar de curand am descoperit ce repede inainteaza lucrul daca folosesc cele de 3mm.
      Faptul ca porti sosetele de la mine inseamna enorm pentru mine, e cel mai frumos compliment. Multumesc Cristina!
      O sa incerc sa postez mai des, promit.

      Ștergere
  3. Ce minunatie de postare! Bine ai revenit!
    Sosetele sunt superbe, iar pe ale mele le am chiar acum in picioare. Eu am vesnic picioare reci si le-am purtat inclusiv in noptile de vara. ;)
    Bine ai venit printre noi... caruntele! :)) Eu am vreo doi ani deja si se tot indesesc firele albe. Culoarea? Am ales negru fiindca e doar cu o nuanta mai inchisa decat parul meu natural. Am incercat roscat, dar nu mi-a placut si am ramas asa doar la varfuri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Catrinel, bine v-am regasit!
      Ma bucur sa aud ca si tu porti sosetele, le-am lucrat cu mult drag si am pus multe ganduri bune pentru tine in ele.

      Ștergere
  4. Și eu ma număr printre fericitele posesoare ale unei perechi de șosete tricotate de tine! Le-am primit in urma unui dar de blog cu ceva timp in urmă și le port cu drag, dar nu prea des pentru ale prelungi cât mai mult viața. Citesc cu drag postarile tale și ma bucur ca ai revenit!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi amintesc de tine de tine Irina. E atat de placut sa stiu ca vii sa citesti blogul, asta e unul din lucrurile pentru care continui sa scriu aici. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...